АКБ за технологією AGM
Герметизовані свинцево-кислотні акумулятори, що не обслуговуються, виготовлені за технологією AGM (Absorbent Glass Mat - скловолоконний сепаратор просочений електролітом). Завдяки високому ступеню рекомбінації (більше 99%), не потрібно долив дистильованої води, вимірювання температури та щільності електроліту протягом усього терміну служби. Призначені для експлуатації як у буферному режимі - постійної підзарядки, так і в циклічному режимі. Можливий монтаж у горизонтальному та вертикальному положенні. Установка на кришку, клемами донизу, не допускається. Акумулятори дозволені для перевезення будь-яким видом транспорту, включаючи авіаційний.
Акумулятори, зроблені за технологією AGM, так само, як і гелеві, вібростійкі і довговічніші в порівнянні зі звичайними свинцево-кислотними батареями, але поступаються за більшістю параметрів гелевим
Також акумулятори AGM більш чутливі до коливань температури навколишнього середовища і при її зниженні працюють менш ефективно в порівнянні з гелевими.
Поєднання покращених характеристик (порівняно з свинцево-кислотними батареями) і відносно невисокої ціни (на 20-30% нижче, ніж у гелевих), зробило акумулятори AGM найпоширенішим видом, що використовується у різноманітних джерелах безперебійного живлення.
У UPS, які використовуються для завершення роботи при відключенні електроенергії в мережі, акумулятори AGM працюють в буферному режимі, зберігаючи свою ємність протягом декількох, - до десятка років. Але обов'язковою умовою довготривалої роботи є відсутність циклування заряд – розряд.
При циклічній роботі термін служби акумуляторів AGM менший, ніж у гелевих, в середньому на 30-40%. Тому використовувати як тягові для електротранспорту їх невигідно. Якби порівняно з гелевими, їхня ціна була б нижчою, пропорційно меншому ресурсу – на 30-40%, тоді їхнє застосування в електротранспорті було б виправдане економічно.
Однак такої різниці у ціні між двома конкуруючими типами акумуляторів не буває. Тому питання економічної доцільності використання акумуляторів AGM як тягові, відпадає саме собою.
Ареал застосування AGM акумуляторів переважно обмежений джерелами безперебійного живлення, а гелеві акумулятори, які розроблялися для постійної роботи в режимах заряду – розряду, застосовуються як тягові в електротранспорті.